CORSARO 1200 ZZ
Klasický model, moderní technologie, takové je nové Corsaro
CHARAKTER ZŮSTÁVÁ, ZBYTEK JE ALE NOVÝ
Motor Bialbero 1200 CorsaCorta sice zůstává středobodem motocyklu, ale slavný dvouválcový motocykl je nyní nově posílen o dvoukanálový vypínatelný systém ABS, elektronické řazení a novou řídící jednotku. Rám je kompletně přepracovaný: nové rozměry příhradového rámu a nové plně nastavitelné odpružení. Systém přední brzdy tvoří čtyřpístkový radiálně uchycený třmen a dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm. Pro výkon a dlouhou životnost jsou hliníkové ráfky osazeny dvousměsovými pneumatikami Pirelli.
SPORTOVNÍ ZAVĚŠENÍ KOL
Nové sady odpružení kol motocyklu Corsaro ZZ vyrábí Mupo dle specifických požadavků Moto Morini. Nohy vidlice jsou vyrobené z jednoho bloku oceli a mají nastavitelné předpětí, útlum a kompresi. Výsledkem je 135 mm zdvih, jízda bez napětí, výborná stabilita ve vysokých rychlostech kombinovaná s pohodlím.
Jezdec má pod kontrolou také tlumič, u kterého může nastavit kompresi, útlum, délku a hydraulicky ovládat předpětí.
LED SVĚTLA - "ŽÁDNÉ ŽÁROVKY"
Nový přední světlomet navenek dodržuje klasický korzárský styl, nyní se v něm nově skrývají dvě LED světla, obě s režimem dálkový a potkávací světelný kužel. LED technologie je použitá také v obrysových, směrových světlech i v koncovém světle.
EXCELENTNÍ BRZDY
Brzdový systém s vypínatelným ABS vpředu spoléhá na čtyř-pístový radiálně uchycený třmen, dvojité plovoucí kotouče o průměru 320 mm a 16/19 radiální pumpu, vše v režii společnosti Brembo.
Zadní brzdový systém tvoří speciální dvoupístový třmen s 220 mm kotoučem. V neposlední řadě: brzdový systém doplňují dvou-směsové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III, které mají i při prudkém brzdění maximální přilnavost.
PODSTATA CORSARA PŘIVEDENA K NOVÉMU ŽIVOTU
Zatímco jeho vzhled zůstává stále stejný, podstata se kompletně změnila. To vše se záměrem dát jezdci strhující zážitek z rychlé a sportovní jízdy, zároveň však přesné a bezpečné. Vše je v rukou jezdce, příkladem budiž možnost vypnout systém ABS stisknutím tlačítka.
U nás pouze na objednání.
Kč 499.000,- vč. DPH
TECHNICKÉ ÚDAJE: CORSARO ZZ
ROZMĚRY, HMOTNOST
Celková délka: 2070 mm
Maximální šířka: 810 mm (bez zpětných zrcátek)
Výška sedla: 860 mm
Světlá výška: 150 mm
Výška řidítek: 1070 mm
Výška přední stupačky: 400 mm
Výška zadní stupačky: 595 mm
Úhel natočení řidítek: 34° doprava/doleva
Hmotnost bez náplní: 192 kg
RÁM
Rám: Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
Rozvor: 1450 mm
Úhel sklonu přední vidlice (Rake): 24,8°
Offset vidlice: 103 mm
BRZDY, KOLA
Přední brzda: Brembo
Popis přední brzdy: Dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa
16 mm; dvoukanálový systém ABS Bosh 9.1 MP
Zadní brzda: Brembo
Popis zadní brzdy: 1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový
Přední pneumatika: 120/70 R 17
Zadní pneumatika: 190/55 R 17
Ráfky: Hliníkové
Rozměr předního ráfku: 3,50" x 17"
Rozměr zadního ráfku: MT 6,00" x 17"
Pohon nápravy: Řetěz typu 525 (137ZRP)
Finální převodový poměr: 17/40
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Přístrojová deska: Barevný 5" TFT displej, uživatelsky plně nastavitelný
Přívod paliva: Elektronické vstřikování s diagnostikou OBD, rychlořazení (Quickshift)
MOTOR
Motor: FMV12 RS14
Výkon: 102,5 kW při 8500 ot./min
Kroutící moment: 125 Nm při 6750 ot./min
Počet válců: 2
Rozmístění válců: Podélné, do V, svírají úhel 87°
Počet dob: Čtyřdobý
Pořadí zapalování: 0° vpředu, 270° vzadu
Chlazení: Kapalinou
Ventilový rozvod: Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
Počet ventilů na válec: 4
Vrtání x zdvih: 107 mm x 66 mm
Zdvihový objem motoru: 1187 cm3
Kompresní poměr: 11,9 : 1
Vstřikování paliva: Elektronické vstřikování
Průměr škrtící klapky: 54 mm
Počet injektorů: 2
Startování: Elektrické
Mazání: Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem a chladič oleje
Převodovka: S ozubenými koly, ve stálém záběru
Počet rychlostí: 6
Převodový poměr 1.: 13/36
Převodový poměr 2.: 17/32
Převodový poměr 3.: 20/30
Převodový poměr 4.: 22/28
Převodový poměr 5.: 23/26
Převodový poměr 6.: 24/25
Primární pohon: S ozubenými koly
Primární převodový poměr: 31/55
Spojka: Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)
Výfuk: Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, dvojitá lambda sonda
Emisní norma: Splňuje EURO 4
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice: Vidlice UPD Mupo, plně nastavitelné předpětí, komprese a zdvih. Doplňkově s DLC povlakem
Průměr vidlicové trubky: 46 mm
Zdvih předního kola: 135 mm
Zavěšení zadního kola: Jeden tlumič, Mupo, plně nastavitelná délka, předpětí, komprese a zdvih
Zdvih zadního kola: 135 mm