GRANPASSO 1200
Preciznost bez hranic
U nás pouze na objednání.
Kč 389.900,- vč. DPH
SILNIČNÍ I TERÉNNÍ SPORTOVNÍ ENDURO
Každý, kdo okusil, může potvrdit: Granpasso 1200 ztělesňuje dvě duše: všestranného scramblera a závodní motocykl. Přední kolo o rozměru 19" a světlá výška znamenají, že na konci asfaltové silnice můžete bez obav pokračovat dál. Precizní a vybroušený rám zaručuje, že každá jízda bude příjemná a plná zábavy
PRECIZNÍ A VŠESTRANNÝ RÁM
Při jízdě na motocyklu Granpasso 1200 vám bude ihned zřejmé, co to znamená mít plnou kontrolu nad vozidlem: řízení je v rukou jezdce, který se může spolehnout na nastavitelné zavěšení předního kola, tlumič Ohlins a příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek - poskytují to nejlepší pro jízdu na silnici a chovají se brilantním způsobem i v terénu. Granpasso nikdy nezastaví a nezná žádné hranice.
NORMA DOKONALOSTI
Atraktivní atributy motoru Bialbero 1200 CorsaCorta jsou podepřené výsledkem práce našich testovacích jezdců, kteří se podíleli na pečlivě nastavené rovnováze mezi rámem a odpružením kol. Zdvih předního kola 175 mm a zdvih zadního kola 200 mm - v terénu můžete všechny strachy a obavy nechat klidně za sebou.
JÍZDA V POHODLÍ
Při jízdě na Granpassu 1200 si pohodlí užije dokonce i spolujezdec, a to díky držadlům, která vylepšují ergonomii a bezpečnost. Na rozličné povětrnostní podmínky vyzrajete pomocí snadno nastavitelného štítu, který lze ovládat i za jízdy.
ANTIHOPPINGOVÁ SPOJKA
Jako doplnění brzdového systému Brembo, který na předním kole tvoří radiální pumpa a dvojitý kotouč s průměrem 298 mm, přichází v nejzapeklitějších brzdových situacích antihoppingová spojka, zabraňující rozskákání zadního kola, to zůstane pevně na zemi a zachová si trakci.
Technické údaje:
ROZMĚRY, HMOTNOST
Celková délka: 2200 mm
Maximální šířka: 930 mm
Výška sedla: 875/830 mm
Světlá výška: 200 mm
Výška řidítek: 1180 mm
Výška přední stupačky: 360 mm
Výška zadní stupačky: 540 mm
Úhel natočení řidítek: 32° doprava/doleva
Hmotnost bez náplní: 210 kg
RÁM
Rám: Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
Rozvor: 1490 mm
Úhel sklonu přední vidlice (Rake): 26,5°
Offset vidlice: 135 mm
BRZDY, KOLA
Přední brzda: Brembo
Popis přední brzdy: Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový, radiální pumpa
Zadní brzda: Brembo
Popis zadní brzdy: 1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový
Přední pneumatika: 110/80 R 19 bezdušová
Zadní pneumatika: 180/55 R 17 bezdušová
Ráfky: Hliníkové, s výpletem
Rozměr předního ráfku: MT 2,50" x 19" DOT
Rozměr zadního ráfku: MT 5,50" x 17" DOT
Pohon nápravy: Řetěz typu 525 (137ZRP)
Finální převodový poměr: 17/40
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Přístrojová deska: Otáčkoměr a rychloměr elektronický, s multifunkčním LCD displejem
Přívod paliva: Elektronické vstřikování
MOTOR
Motor: FMVE01
Počet válců: 2
Rozmístění válců: Podélné, do V, svírají úhel 87°
Počet dob: Čtyřdobý
Pořadí zapalování: 0° vpředu, 270° vzadu
Chlazení: Kapalinou
Ventilový rozvod: Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
Počet ventilů na válec: 4
Vrtání x zdvih: 107 mm x 66 mm
Zdvihový objem motoru: 1187 cm3
Kompresní poměr: 12,2 : 1
Výkon: 86,8 kW (118 HP) při 8400 ot./min
Kroutící moment: 103,6 Nm při 7000 ot./min
Vstřikování paliva: Elektronické vstřikování
Průměr škrtící klapky: 54 mm
Počet injektorů: 2
Volnoběžné otáčky motoru: 1400 ot./min
Startování: Elektrické
Mazání: Tlakové s excentrickým zubovým
čerpadlem
Převodovka: S ozubenými koly, ve stálém záběru
Počet rychlostí: 6
Převodový poměr 1.: 13/36
Převodový poměr 2.: 17/32
Převodový poměr 3.: 20/30
Převodový poměr 4.: 22/28
Převodový poměr 5.: 23/26
Převodový poměr 6.: 24/25
Primární pohon: S ozubenými koly
Primární převodový poměr: 31/55
Spojka: Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)Výfuk: Jeden tlumič, třícestný katalyzátor, lambda sonda
Emisní norma: Splňuje EURO 3
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice: Obrácená vidlice Marzocchi
Průměr vidlicové trubky: 50 mm
Zdvih předního kola: 175 mm
Zavěšení zadního kola: Ohlins, jeden tlumič, laterální, nastavitelný
Zdvih zadního kola: 200 mm