SCRAMBLER 1200
Rebel na silnici i v terénu
BEZ OMEZENÍ
Ve městech i v horách, na dálnicích i na prašných cestách - nic nemůže přibrzdit výkon motocyklu, jakým je Scrambler 1200. Silný dvouválec s elektronickým vstřikováním a s výkonem nad 100 koňských sil. A rám, který si dokáže poradit v každé situaci. Pak je výsledkem motocykl, který pokračuje v jízdě i tam, kde už ostatní musí zastavit.
STABILITA A PŘITAŽLIVOST JAKO STANDARD
Od okamžiku nastartování motocyklu Scrambler 1200 až po dobu, kdy dosáhnete maximální rychlosti, stále vás budou doprovázet pocity pohodlí a stability. Standardní vybavení terénního motocyklu při jízdě po silnici ještě více zvyšuje bezpečnost - např. díky pneumatikám Metzeler Karoo 3. Žádný jiný motocykl nemůže nabídnout takovou všestrannost a pohodlí. A to jsme ještě nezmínili jeho neuvěřitelné charisma. A po první jízdě si naprosto a navždy zamilujete úžasný motor Bialbero CorsaCorta 1200.
PŘÍSLUŠENSTVÍ
U motocyklu jako je Scrambler 1200 hrají detaily zásadní roli. To samé platí i pro příslušenství.
Pečlivě jsme se soustředili na každý detail a stvořili tento motocykl, který je dokonalým společníkem pro váš dobrodružný životní styl.
NEJENOM MOTOR
Zatímco jádrem motocyklu stále zůstává dvouválec s objemem 1200 cm3, rám a brzdový systém jsou klíčové komponenty zajišťující šťastný návrat ze všech dobrodružných cest.
NADČASOVÁ PŘITAŽLIVOST
Klasická elegance tradičního motocyklu Scrambler se snoubí s off-roadovým stylem a dohromady vytváří stroj s rebelským duchem, ale atraktivního vzhledu.
Scrambler 1200 je synergií nejlepších materiálů a mistrovské práce.
U nás pouze na objednání.
Kč 313.900,- vč. DPH
Technické údaje:
ROZMĚRY, HMOTNOST
Celková délka: 2140 mm
Maximální šířka: 850 mm
Výška sedla: 840 mm
Světlá výška: 180 mm
Výška řidítek: 1160 mm
Výška přední stupačky: 415 mm
Výška zadní stupačky: 540 mm
Úhel natočení řidítek: 32° doprava/doleva
Hmotnost bez náplní: 200 kg
RÁM
Rám: Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
Rozvor: 1480 mm
Úhel sklonu přední vidlice (Rake): 26,5°
Offset vidlice: 127 mm
BRZDY, KOLA
Přední brzda: Brembo
Popis přední brzdy: Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový
Zadní brzda: Brembo
Popis zadní brzdy: 1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový
Přední pneumatika: 110/80 R 19 bezdušová
Zadní pneumatika: 150/70 R 17 bezdušová
Ráfky: Hliníkové
Rozměr předního ráfku: MT 2,50" x 19" DOT
Rozměr zadního ráfku: MT 4,25" x 17" DOT
Pohon nápravy: Řetěz typu 525 (137ZRP)
Finální převodový poměr: 17/40
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Přístrojová deska: Otáčkoměr elektronicko-analogový a multifunkční LCD displej
Přívod paliva: Elektronické vstřikování
MOTOR
Motor: FMV912
Počet válců: 2
Rozmístění válců: Podélné, do V, svírají úhel 87°
Počet dob: Čtyřdobý
Pořadí zapalování: 0° vpředu, 270° vzadu
Chlazení: Kapalinou
Ventilový rozvod: Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
Počet ventilů na válec: 4
Vrtání x zdvih: 107 mm x 66 mm
Zdvihový objem motoru: 1187 cm3
Kompresní poměr: 12,2 : 1
Výkon: 86 kW (117 HP) při 8500 ot./min
Kroutící moment: 105 Nm při 7000 ot./min
Vstřikování paliva: Elektronické vstřikování
Průměr škrtící klapky: 54 mm
Počet injektorů: 2
Volnoběžné otáčky: 1400 ot./min
Startování: Elektrické
Mazání: Tlakové s excentrickým zubovým
čerpadlem
Převodovka: S ozubenými koly, ve stálém záběru
Počet rychlostí: 6
Převodový poměr 1.: 13/36
Převodový poměr 2.: 17/32
Převodový poměr 3.: 20/30
Převodový poměr 4.: 22/28
Převodový poměr 5.: 23/26
Převodový poměr 6.: 24/25
Primární pohon: S ozubenými koly
Primární převodový poměr: 31/55
Spojka: Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)
Výfuk: Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, lambda sonda
Emisní norma: Splňuje EURO 3
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice: Obrácená vidlice Marzocchi
Průměr vidlicové trubky: 50 mm
Zdvih předního kola: 155 mm
Zavěšení zadního kola: Jeden tlumič, laterální, nastavitelný
Zdvih zadního kola: 165 mm